Citroen Jumpy

* bruttó 5 651 500 Ft-tól.
Az új Citroën Jumpy dizájnját a személyautók és az SUV-k világa ihlette. Cseppet sem agresszív stílusával, világosan megrajzolt vonalaival és praktikus méreteivel magabiztos, robusztus autó benyomását kelti.
A márkaemblémát magában foglaló hűtőrács egészen a fényszórók közepéig húzódik. A rövid orr-rész további jellegzetes eleme a széles lökhárító, rajta az új Jumpy robusztus stílusát hangsúlyozó fekete légbeömlő ráccsal..

Ár: 4 450 000 Ft + áfától*
TESZTVEZETÉS 100x263
visszahívás 100x263
ÁRAJÁNLATOT KÉREK 100x263

Az új Citroën Jumpy dizájnját a személyautók és az SUV-k világa ihlette. Cseppet sem agresszív stílusával, világosan megrajzolt vonalaival és praktikus méreteivel magabiztos, robusztus autó benyomását kelti.
A márkaemblémát magában foglaló hűtőrács egészen a fényszórók közepéig húzódik. A rövid orr-rész további jellegzetes eleme a széles lökhárító, rajta az új Jumpy robusztus stílusát hangsúlyozó fekete légbeömlő ráccsal.

RENDKÍVÜL PRAKTIKUS BELSŐ TÉR

Az új Jumpy két oldalán a széles oldalsó tolóajtók tágas belső teret és számtalan elrendezési és átalakítási lehetőséget sejtetnek.
Az új Jumpy hatékony megoldás a vállalati ügyfelek számára, akiknek ügyfeleik gyors és hatékony elérése mindennél fontosabb.

SZEMÉLYAUTÓHOZ MÉLTÓ VEZETÉSI ÉLMÉNY

Az új Citroën Jumpy utasterét a személyautók ihlették, de a hatékony és zavartalan közlekedés érdekében a tervezők a professzionális használat kívánalmait is szem előtt tartották.
A kényelmes, magas vezetési pozícióhoz társuló enyhén megemelt műszerfal magabiztosságot ad, mögüle a vezető még jobban uralja az utat. Kialakításának köszönhetően minden a vezető keze ügyében vagy szeme előtt van: a színes head-up display kivetítő*, a 7 colos érintőképernyő*, a fűtés vezérlőgombjai, a tárolóhelyek, a motoros működtetésű oldalsó tolóajtó nyitógombjai* stb.
*opció

LÁBMOZDULATTAL NYITHATÓ OLDALSÓ TOLÓAJTÓK

Tele a keze ? Nem gond : a lábmozdulattal nyitható oldalsó tolóajtók (változattól függően opció) nyitásához elég egy lábmozdulat a hátsó lökhárító sarka alá, és automatikusan kioldanak a gépjármű zárjai, illetve kinyílik a megfelelő oldali tolóajtó. Ez a megoldás egyedülálló ebben a szegmensben!
Az ajtók ugyanígy zárhatók, ha elhagyjuk a járművet, amely ekkor automatikusan lezárul. Akkor sem szükséges a földre pakolnunk, ha tele van a kezünk, elég, ha a kulcs a zsebünkben van.

BELSŐ FABURKOLAT

Cége tevékenységétől és igényeitől függően kétféle – nyers vagy felületkezelt – faburkolat rendelhető opcióként. Az utóbbit csúszásgátló bevonat és alumínium küszöblécek védik, vízálló és könnyen mosható. A rakodóteret védő burkolat többféle kombinációban igényelhető, így a padló, az oldalfalak vagy a kerékdobok védelme külön-külön is biztosítható.

RAKODÓHELYEK

Az utastér különböző pontjain számos rakodóhely áll Ön és utasai rendelkezésére: nagyméretű, zárt kesztyűtartó, alsó tároló, az első üléspad alatt kialakított nagyméretű tárolóhely* pl. cipők és védősisak tárolására, a műszerfal két oldalán elhelyezett pohártartók, nyitott középső tárolórekesz a műszerfal felső részén és 1,5 literes palackot is befogadó első ajtózsebek.
Igény esetén az autó USB, Jack és 12V csatlakozóval is rendelhető.
*opció

LEGÚJABB GENERÁCIÓS MOTOROK

Az új Citroën Jumpyhoz a legújabb generációsa BlueHDi dízelmotorok rendelhetők.
A CITROËN márka kínálatában 2013 vége óta megtalálható motorok drasztikus mértékben csökkentik a környezetbe jutó nitrogén-oxidok (NOx) mennyiségét, amellett hogy a szén-dioxid-kibocsátási szintet is leszorítják, emellett fogyasztásuk is igen kedvező.

MODULÁRIS KIKÉPZÉSŰ, ÚJ PADLÓLEMEZ

Az új Citroën Jumpy az EMP2-ből továbbfejlesztett legújabb generációs moduláris padlólemezre épült. A kifejezetten a modell igényeinek megfelelően kialakított platform megerősített szerkezettel és speciális, új első és hátsó futóművekkel rendelkezik.
Az autó hasznos terhelhetősége az 1400 kg-ot is elérheti, akár 6,60 m3-es rakodókapacitással, és akár 2,5 tonnás utánfutót (súlyelosztással) is vontathat. A moduláris kialakítás kétféle tengelytávot (2,92 m és 3,27 m) és kétféle hátsó túlnyúlást (0,80 m és 1,15 m) jelent, melyek kombinációjával háromféle hosszméret áll rendelkezésre.

3 HOSSZMÉRET

Az új Citroën Jumpy háromféle hosszmérettel rendelhető. A piacon megszokott 4,95, ill. 5,30 m-es változatok mellett egy egyedülálló, mindössze 4,60 m-es, egyszerre kompakt és praktikusverzió is rendelkezésre áll. M, ill. XL méretű társaihoz hasonlóan az XS kivitel is akár 1400 kg hasznos terhelhetőséget biztosít.

1,90 MÉTERES MAGASSÁG

Az új Citroën Jumpy magassága – XS és M változat esetén, motorizációtól függően – mindössze 1,90 m.

Ennek köszönhetően kiválóan használható még zsúfolt belvárosban is, ahol esetleg gondot jelenthet az utcai parkolás, hiszen ez a magasság a hasonló gépjárművek számára gyakran problémát jelentő mélygarázsokba is bejutást biztosít.

OPTIMÁLIS MENETKÉNYELEM

Az új Citroën Jumpyt az út minőségétől függetlenül kiváló menetkényelem jellemzi, ami többek között a precíz irányítást és rendkívül jó csillapítást biztosító futóműveknek köszönhető.
Az új Jumpy elöl stabilizátorrúddal kiegészülő, megerősített pszeudo-McPherson típusú futóművel, hátul új típusú független, ferde háromszög-lengőkaros futóművel rendelkezik, így hasznos terhelhetősége az 1400 kg-ot is elérheti.

HATÉKONY MOTORKÍNÁLAT

Az új Citroën Jumpy az Euro 6 normának megfelelő környezetkímélő, takarékos és hatékony BlueHDi erőforrásokat kínál.

A CITROËN márka kínálatában 2013 vége óta megtalálható motorok nagyon nagy mértékben csökkentik a környezetbe jutó nitrogén-oxidok (NOx) mennyiségét, amellett hogy a szén-dioxid-kibocsátási szintet is leszorítják.

A részecskeszűrő elé épített SCR-katalizátor (Selective Catalytic Reduction), az (a víz és karbamid keverékéből álló) AdBlue®*adalékanyag segítségével a nitrogén-oxidok (NOx) akár 90%-át teljesen ártalmatlan vízgőzzé (H2O) és nirogéngázzá (N2) alakítja át.

Az új Citroën Jumpy a következő erőforrásokkal rendelhető (az adott motor mellett a vegyes fogyasztás és CO2 kibocsátása van feltüntetve):

– 1,6 BlueHDi 95 LE, 5 sebességes manuális váltóval (70 kW – 210 Nm 1750 ford/percnél ) : 5,5l-5,6l/100 km és 144-148 g/km CO2

– 1,6 BlueHDi 115 LE S&S, 6 sebességes manuális váltóval(85 kW – 300 Nm 1750 ford/percnél ) : 5,1l-5,2l/100 km és 133-137 g/km CO2

– 2,0 BlueHDi 120 LE, 6 sebességes manuális váltóval (90 kW – 340 Nm 2000 ford/percnél ) : 5,5l/100 km és 144 g/km CO2

– 2,0 BlueHDi 150 LE S&S, 6 sebességes manuális váltóval (110 kW – 370 Nm 2000 ford/percnél ) : 5,3l/100 km és 139 g/km CO2

– 2,0 BlueHDi 180 LE S&S, 6 sebességes automata váltóval (128 kW – 400 Nm 2000 ford/percnél ) : 5,7l-5,9l/100 km és 151-155 g/km CO2

Az új Citroën Jumpy számos kényelmi, biztonsági és vezetést segítő felszereltségi eleme megkönnyítik ön és munkatársai számára a mindennapi munkavégzést.

MODUWORK ÜLÉSPAD

A Moduwork üléspad (változattól függően széria) speciális válaszfalának és a felhajtható szélső utasülésnek köszönhetően sík padlófelület biztosítható. A Moduwork kabinban 1,16 méterrel hosszabb rakodófelület alakítható ki. Az utastér ráadásul igazi mozgó irodává alakítható: a középső könyöktámasz leengedésével egy – laptop, tablet stb. rögzítésére szolgáló gumipánttal felszerelt – forgóasztal áll rendelkezésre.

VISIOPARK 1

Az igazi különlegességnek számító, opcióként rendelhető Visiopark 1 kamerarendszer jóvoltából a 7 colos érintőképernyőn megjeleníthető a gépjármű hátsó környezetének (180 fokos nézet) rekonstruált felülnézeti képe.
Ha a gépjármű akadályhoz közelít, a rendszer rögzíti és automatikusan felnagyítja a gépkocsi hátsó környezetének képét, hogy minél pontosabb információt nyújthasson az akadálytól mért távolságról.
Opcióként rendelhető továbbá a látott képet a belső visszapillantó tükrön megjelenítő hagyományos tolatókamera, valamint az első és hátsó távolságérzékelőkkel működő parkolóradar is.

GRIP CONTROL

Ez az opcióként rendelhető továbbfejlesztett kipörgésgátló az adott terephez igazodva optimalizálja az első kerekek meghajtását.
A rendszer Terep csomaggal (megnövelt hasznos terhelhetőség, 20 mm-rel megemelt felfüggesztés, alsó motorvédő lemez) is kiegészülhet, mely nehezebb terepen (építési terület, erdei ösvények, földutak) tovább segíti az új Jumpy meghajtását.

SZÍNES HEAD-UP DISPLAY

A head-up display* vezető látóterében elhelyezett átlátszó lapra vetíti a fontos vezetési információkat(aktuális és ajánlott sebesség, a sebességszabályozó/-korlátozó beprogramozott sebességértékei, navigációs utasítások és az ütközésveszély-jelző figyelmeztetései), így a vezető mindvégig az úton tarthatja a szemét.
Ez az opcióként rendelhető felszereltségi elem ebben a szegmensben igazi újdonságnak számít.
*átmenetileg nem rendelhető

ADAPTÍV SEBESSÉGSZABÁLYOZÓ

Az adaptív sebességszabályozó* az előttünk haladó jármű sebességéhez igazítja a gépkocsi sebességét. Az automata sebességszabályozó rendszerrel aktív fékezés nélkül, pusztán a gázpedálra hatva akár 20 km/h-ra is lecsökkenthető a sebesség. A rendszer különösen közepesen erős forgalomban, pl. autópályán hasznos.
*változattól függően opció vagy nem rendelhető

HOLTTÉRFIGYELŐ RENDSZER

Az opcióként rendelhető ultrahangos holttérfigyelő rendszer* a visszapillantó tükör sarkában található narancssárga dióda segítségével figyelmezteti a vezetőt a gépkocsi holtterében tartózkodó járművekre. Az első és hátsó lökhárítóba beépített négy érzékelővel működő rendszer 12 és 140 km/h sebesség között működőképes.
*változattól függően opció vagy nem rendelhető

TÁBLAFELISMERÉS ÉS SEBESSÉGKORLÁTOZÁS-FIGYELMEZTETÉS FUNKCIÓ

A szegmensben igazi újdonságnak számító multifunkciós kamera* felismeri a sebességkorlátozásra vonatkozó táblákat, és a műszerfalon és/vagy a vetített kijelzőn megjelenő üzenettel hívja fel a vezető figyelmét a korlátozásra. A leolvasott értéket a sebességrögzítés, illetve a sebességhatárolás alapértékeként javasolja a vezetőnek.
*átmenetileg nem rendelhető

ACTIVE SAFETY BRAKE

Az Active Safety Brake* a szélvédő tetején található többfunkciós kamera információira támaszkodva szükség esetén automatikusan fékez a vezető helyett, és ezzel mérsékli az esetleges testi sérülések súlyosságát:
– 0–30 km/h: a mozgó vagy álló akadályokkal, ill. gyalogosokkal történő ütközés elkerülése,
– 30 km/h fölött: az ütközési sebesség mérséklése érdekében.
*változattól függően opció vagy nem rendelhető